Beoordelingen van Tousjee Hengelo

Recente recensies

4.0
Dewi
3 juli 2022

Heerlijk zoals altijd. Vriendelijke bezorger. Helaas was mijn eten lang onderweg (zo'n 20 minuten) waardoor het ijs al helemaal gesmolten was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvette
3 juli 2022

Ruim anderhalf uur moeten wachten op de bezorging. Eten is daarentegen wel echt lekker.

J.W.Nijhuis
25 juni 2022

Jammer dat het zolang moet duren

Nina
24 juni 2022

Het eten was heerlijk en precies op tijd bezorgd!

Peter
24 juni 2022

Volgens mij minder inhoud dan normaal, en de mango was fluffig.

Ingrid
22 juni 2022

Topkwaliteit, heerlijk smaakvariaties

Chantal
19 juni 2022
JH
19 juni 2022

Prima poke bowl en perfect op tijd geleverd

-
19 juni 2022

Goede prijs kwaliteit verhouding

Nijhuis
18 juni 2022

Duurder geworden voor kleinere bakjes, minder rijst, bruine avocado en de bezorging is voor de 3e keer +45 min te laat, keer daarvoor zelfs 2 uur later.

Slaghekke
18 juni 2022

De prijzen komen niet meer overeen met de hoeveelheid zoals eerder. Jammer, we bestellen de volgende keer elders.

Sander
14 juni 2022

Exact op tijd en het eten was erg lekker. Echt een aanrader

Robert
14 juni 2022
Jolien
12 juni 2022

Het eten was heerlijk!

L.H
11 juni 2022

Niet zoals ik van Tousjee gewend ben! Crispy kip, met lente-ui en teriyaki saus bleek droge gefrituurde kip in een plastic bakje zonder ook maar een beetje smaak. Bezorging weer top en snel! Attent dat er een half uur voor bezorging werd gebeld met de mededeling dat het iets later kon worden ivm de drukte. Geen probleem uiteraard. Waren alsnog maar 10 minuutjes later. Deze keer viel me tegen; maar weerhoudt me niet om het in de toekomst weer te proberen.

Apellmoesje
10 juni 2022

Heerlijk gegeten. Ook de bezorging was uitstekend. Zeer vriendelijke bezorger en was perfect op tijd. Ga er zeker vaker wat bestellen. Kan het iedereen aanraden. Ik had de rainbow bowl vegan. VERRUKKELIJK🌷

Mer
9 juni 2022

Wederom een heerlijke pokebowl besteld naar eigen smaak. Aan geen enkel stukje groente zul je een droog of oud stukje vinden..mega vers. Als je alleen bent wel iets aan de prijzige kant, dus bestel het niet te vaak. Maar nog nooit spijt gehad en heerlijk gegeten!

Jet
8 juni 2022

Heel erg lekker! Bezorgtijd kan sneller maar we kregen keurig bericht over de tijd. Klopte precies!

Lorenzo
7 juni 2022

Ik had vegan zalm ipv vegan tonijn naar mijn weten. Ook zag ik nergens teriyaki saus, terwijl dit er wel bij zou moeten zitten. Naast dit was de pokebowl wel echt enorm lekker.

J.W.Nijhuis
30 mei 2022

Als jullie mij een mail sturen waarin staat 18.35 en het komt 18.59 uur vind ik dat weel een beetje te laat, een belletje zou wel op zijn plaats zijn. Mvrgr. Jan Walter

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Willemsen
27 mei 2022

Helaas zaten er geen eetstokjes bij. Kan gebeuren.

Milou van Maanen
22 mei 2022

Mijn bestelling kwam 2 uur te laat, was incompleet en mijn avocado was zo hard als steen. Rond uit belachelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lucas
21 mei 2022

Veel te laat aangekomen, was maar 1 bezorger ingepland. Onacceptabel, de kip sidedish was zo goed als koud

Schipper
20 mei 2022

Wij bestelden 2 x en net zoveel keer ging het mis. Wat we bestelden was niet zoals het hoorde te zijn. Heel jammer, want het eten is op zich erg goed. Een voorbeeld: aan 1 poke bowl zou wasabi mayonaise toegevoegd moeten worden. Helaas werd dit op de 2 andere gedaan, waardoor de eters het moesten laten staan, omdat zij hier niet van houden.

David
19 mei 2022

Elke keer dat ik hier bestel duurt het ruim anderhalf uur voordat ik het bezorgd krijg.

Jolanda
17 mei 2022

Heerlijk en supersnel geleverd. Top

J.W.Nijhuis
15 mei 2022

15 minuten later dan tijd in de mail, maar super netjes opgelost door er blikjes drinken bij te doen👍

Lynn
8 mei 2022

Bezorging duurde ander half uur dat is best lang . Normaal is het eten altijd top maar nu wat minder de avocado was te rijp

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stephanie van den Kieboom
8 mei 2022

Helaas was ik deze keer erg teleurgesteld over de ingrediënten en kwaliteit. Jammer voor mijn moeder :( de ingrediënten waren niet compleet, de rijst nog warm en de saus enorm veel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Tousjee

Beste Klant, We vinden het vervelend te horen dat de kwaliteit niet naar wens was. Graag compenseren we u hiervoor. Zou u een e mail willen sturen naar klantenservice@tousjee.nl met de datum van de bestelling en het adres waarop u heeft bestelt.

Ursula
7 mei 2022

Eerst verkeerde bestelling ontvangen. Er heen gebeld erg onvriendelijke jongen aan telefoon die ook de schuld op anderen afschuift o.a de bezorgers. Geen excuses aangeboden gekregen. Komt uiteindelijk de goede bestelling is het maar een half bakje. Dus je betaalt veel voor erg weinig. Bezorger was ook niet vriendelijk. Ik weet niet of ik door deze slechte service hier nog weer wil bestellen. Zonde van het geld

Reactie van Tousjee

We nemen contact met u op.

Saskia
5 mei 2022
Amanda
5 mei 2022

Het was heerlijk vers en smaakvol. Zekers op tijd

Anoniem
5 mei 2022
E.G.
3 mei 2022
Maureen
2 mei 2022

Telkens weer lekker, zo goed gevuld dat je de rijst bijna moet zoeken

wesselink
2 mei 2022

Het was erg lekker. Jammer dat de zalm op was. Duurde erg lang voordat het eten werd bezorgd. Zeker 1,5 uur....

Mer
2 mei 2022

+ Erg smaakvol + Alle groenten duidelijk heel vers + Goed verpakt + Veel keuze, ook voor mensen die vegan zijn of geen vis eten + Eenvoudig je eigen bowl samenstellen met duidelijke prijsweergave van (extra) opties. Bestelling werd ongeveer 20-25 minuten later bezorgd dan het oorspronkelijke verwachtte tijdstip, relatief groot verschil. Geen probleem in mijn geval, maar hou er rekening mee dat het uit kan uitlopen als je nog afspraken hebt na etenstijd. Alles verder keurig verpakt in een papieren tasje met wat extra sojasaus en (volgens mij) een recyclebaar pokebowl bakje. Aanrader!

Monique
1 mei 2022

Lekker eten, snel bezorgd en volop ( vegan) keuze!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Padjeu
29 april 2022

Goed eten

Kleizen
27 april 2022

Wederom top!

E.G.
16 april 2022
Brigitte
16 april 2022

Super lekker zoals altijd! Helaas duurde de bezorging heel erg lang rond de 1,5 uur.

Marleen
16 april 2022

Wij zijn groot fan maar gister viel het tovh behoorlijk tegen. Er zat geen dressing op onze poke bowl, de mango was niet zo lekker en zacht als anders en de avocado was niet rijp.

Laurens Geerdink
14 april 2022

Bijna 2 uur moeten wachten op onze bestelling. Dit Is wel erg lang.

Linda
14 april 2022

Smaak was wel goed maar aan de prijzige kant.

J.W.Nijhuis
13 april 2022

Een uur is toch wel een beetje lang om te wachten, maar de kwaliteit is top

Daniëlle
12 april 2022

Soja saus niet meegeleverd, ruim 1,5u gewacht.

Sylvia Tanke
11 april 2022

1/2 uur later dan de vermelde bezorgtijd, maar het was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Britt Mallens
10 april 2022

Gewoon écht heeeel lekker! Altijd goed en bezorgen prima! Ik ben fan😁👌🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Evelien
3 april 2022

Snelle bezorging en lekkere pokebowl!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Merel
1 april 2022

Heel erg jammer, betaald voor extra's die er niet bij zaten. Geen shiracha mayonaise, ontzettend weinig kip in vergelijking met de vorige keren. Maargoed, het was opzich verder prima maar de porties zijn veranderd. Ook de Nori chips was aanzienlijk minder. Erg jammer.

Sylvia Tanke
1 april 2022

Altijd lekker, op tijd en vriendelijk. Top

Marieke
28 maart 2022

Dit was de eerste keer dat ik geen chocolaatje en geen sojasaus erbij kreeg. Viel me op.... Verder lekker eten en eerder bezorgd dan verwacht wat fijn is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angela Spijker-Buckley
27 maart 2022

Ook al is het druk, 2 uur wachten op de bestelling is voor mij omacceptabel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esther Vosmer
27 maart 2022
Saskia
25 maart 2022

Na 1.45 minuten in het oosten van het land 😬 werden twee pokebowls en site orders bezorgd. In de pokebowl bevroren groenten en site order ook. Sauzen ontbraken. Na tel. consult kreeg ik te horen, dat meneer enkel de telefoon oppakte en verder niks kon. Heel bijzonder, zo lang wachten en dan bevroren spul bezorgen. Service, prijs, kwaliteit ronduit slecht indeze.

Mama Hav
25 maart 2022

De website is verwarrend (voor nieuwe klanten). Bij start voer je de postcode in waar je wilt dat bezorgd wordt, later vul je je eigen adres is. Dan is het bezorgadres niet meer te wijzigen. De actiecode wordt door de website niet geaccepteerd (diverse pogingen gedaan). Het personeel trok onjuist conclusies bij de gemaakte opmerking hierover. In het telefoongesprek over deze onduidelijkheid werd mij duidelijk gemaakt dat een andere klant niet de dupe hoefde te worden van mijn probleem! Uiteindelijk is de bestelling 2 uur na plaatsen ervan bezorgd. Helaas zonder de beloofde sojasaus en zonder de betaalde cola. Zo jammer! Dit was mijn eerste pokebowl en mijn eerste ervaring bij Tousjee. Voor deze prijzen had ik wel meer service verwacht.

Jorien
25 maart 2022
Daan
23 maart 2022

Alles top, alleen drinken vergeten in menu helaas.

Koen
21 maart 2022

Om half 6 besteld. Om 18.20 zou het bezorgd worden. Uiteindelijk wet dit 18.50. Omdat ik om 7 uur weg moest, had ik geen tijd meer om het op te eten.

Eric Lucas
12 maart 2022

Eten is eigenlijk altijd erg lekker. Tegelijk klopt de bestelling eigenlijk nooit. Gister weer met extra ui (wel betaald niet geleverd) en soja saus (niet geleverd).

Susan
7 maart 2022

Altijd erg lekker alleen deze keer was de verhouding topping/rijst niet helemaal goed. Ik hou van royale topping maar dit was wel iets te veel. Ik moest de rijst bijna zoeken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellen Kemerink
7 maart 2022
Nikki
2 maart 2022

helemaal top en heel lekker!

Lisanne
28 februari 2022

2 uur wachten en de bestelling was koud en zag er niet smakelijk uit. Heb het dan ook niet opgegeten. Voor mij niet weer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Else
24 februari 2022

Heerlijke bowls! Erg smaakvol. Enig minpunt was dat we bijna een uur op onze bestelling moesten wachten.

Chris
24 februari 2022

Vandaag werd het eten helaas opnieuw te laat afgeleverd. Wij bestellen graag bij jullie maar beginnen wel erg moeite te krijgen met de vertraagde leveringen, veelal tussen de 30 en 75 minuten te laat.

Merel
24 februari 2022

Was weer heeerlijk, veelsteveel weer. Maar echt lekker die Rainbow Bowl!

Irene
24 februari 2022

Jullie communiceren altijd als er iets niet voorradig en bedenken gelijk een oplossing. Ik vind de bezorging ook echt heel fijn en goed

X
23 februari 2022
NJB
21 februari 2022

Onwijs lekker, kwamen alleen meer dan 1,5 uur te laat, snap dat het druk is op zondag. Kregen wel drinken erbij om het goed te maken maar laat het even weten in plaats van dat ik er achteraan moet bellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
17 februari 2022
ter Horst
16 februari 2022

Duurde erg lang. Door regen was de papieren tas erg nat geworden. Bij het lopen naar de kamer in huis is de zak gescheurd en is de bestelling gevallen op de grond. Contact opgenomen. Bezorger kon er niets aan doen en het regende. Het was vervelend maar er kon niets aan gedaan worden. Voor ons de eerste en laatste keer bestelt. Heel lang wachten en dan je eten op de grond. Jammer

Marjolein
15 februari 2022

Altijd zeer tevreden over zowel de kwaliteit als de bezorging. Echter dit keer een Vegan gerecht besteld. Ik vond dit persoonlijk wat tegenvallen. Kan gebeuren, foute keuze van mijn kant maar wat ik veel vervelender vond was dat jullie mijn bestelling waren vergeten. 20 minuten na de aangegeven bezorgtijd heb ik maar even gebeld. Bleek dat mijn bestelling nog op de balie stond... Gelukkig stond de bezorger vervolgens zeer snel voor de deur om het alsnog af te leveren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Willemsen
14 februari 2022

Had verkeerde bestelling geplaatst, vegan ipv normaal, gebeld en werd gelijk veranderd. Hoefde niet bij te betalen, dat was ok.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.W.Nijhuis
11 februari 2022

Top

Bo
7 februari 2022

Een uur te laat en de bestelling was incompleet. Wel heel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
7 februari 2022

Valt tegen de bowl is door elkaar geschud. Geen soja saus erbij geen stokjes. Bestel elke week.. jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van der Tuuk
5 februari 2022

Eten goed, bezorging veel te laat

Susan
30 januari 2022
Mario Bros
29 januari 2022

Was heerlijk. Aardige bezorger

J.W.Nijhuis
28 januari 2022
Wies Kootstra
24 januari 2022

''Zo snel mogelijk'' was pas over een uur en een kwartier en ze kwamen ook nog een halfuur later dan de verwachte bezorgtijd. Het eten is heerlijk maar bezorging is vaak laat en dat was een paar maanden geleden ook al zo.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.W.Nijhuis
18 januari 2022

Top

Slaghekke
17 januari 2022

Erg vers!!!

Rita
16 januari 2022

De pokebowl was verukkelijk zosls altijd. Niet goedkoop maar het geld waard. De bezorging iets later dan gepland. Geen probleem.

Guillette Rekveldt
12 januari 2022
Leonne
12 januari 2022

Heerlijk! Vers en snel geleverd

M
8 januari 2022

De bestelling duurt wat lang, maar het eten is uitstekend

Bernadette Morskieft
6 januari 2022

Ik was wat pissig omdat de bezorging een half uur te laat was, maar ik wist niet dat jullie alleen fietsbezorgers hadden en dan ben je even onderweg naar Beckum.... Het eten was heerlijk en als ik in de buurt ben, kom ik zeker weer wat ophalen bij jullie. 😃

Nick
3 januari 2022
Anouk
3 januari 2022

Great heelemaal top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vivianne
2 januari 2021

Nette bezorger, aardige jongen. Tip: Als de bezorging later is dan de vewachte bezorgtijd, dan graag een nieuwe e-mail.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gsmfan
31 december 2021

heerlijk gegeten, ook nog eens gezond. ik bestelde vaak pizza of iets van shoarma. Ik ben helemaal om.

Kotter
29 december 2021

De avocado was de vorige keer niet rijp. Dit keer was de saus vergeten. Twee keer een mindere ervaring dus.

Charlotte
23 december 2021

Smaakte super lekker. Van alles was zat er genoeg op de pokebowl

Jesse
18 december 2021

Niet zo lekker als normaal. De avocado was niet rijp en daardoor totaal niet lekker. Daarnaast was de extra toevoeging wasabi mayonaise niet terug te vinden in de bowl. Jammer.

Cato menger
18 december 2021

Wij hadden 2 porties. De 2e portie was erg slecht. De 1e prima. Maar ontevreden hierover.

Veenvliet
18 december 2021

Super lekker herhaling waard

Bloemendaal
17 december 2021

Kwaliteit was goed, zoals altijd. Verbeterpunt zou wel zijn als er op de bowls gezet kan worden welke het is. Wij hadden er 4 besteld en moesten alles eerst op de borden doen om er achter te komen welke het waren.

Amber
16 december 2021
Cato
10 december 2021

Helemaal vers en heerlijk. Niet goedkoop, maar kan ook bijna niet anders. Superkwaliteit en supergdzond! Kom zeker weer!

KK
7 december 2021

De bezorging duurde helaas veel te lang maar de pokebowls waren erg lekker

Marc
6 december 2021
Nadirp
28 november 2021

We hadden een bestelling gedaan met drinken en ijs erbij alleen de drank ontbrak.Maar verder was het eten weer echt lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melissa
28 november 2021
Jan Walter Nijhuis
27 november 2021

Het eten kwam 20 minuten later dan besteld en was niet compleet, contact gehad en nadien nog een mail gestuurd, tot nu toe nog niet opgelost, ik ga er van uit dat het goed komt.

Annemieke
21 november 2021

Was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marga
21 november 2021

Het was erg lekker en mooi op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dewi
18 november 2021

Altijd top!!

Mike
18 november 2021
Nadorp
14 november 2021

Snelle service en lekker gegeten

Eefje Leerssen
6 november 2021

Het duurde een uur voordat mijn pokebowl er was

Anoniem
6 november 2021

Het was heerlijk. Alleen jammer dat er niks met de opmerking is gedaan. We wilden namelijk geen zeewiersalade en radijs, deze zaten in beide bowls er wel in.

joyce ramaker
5 november 2021

Eten was goed alleen jammer dat er niet goed op de bon werd gekeken hierdoor alleen shirachia gehad en niet ook wasabi mayonaise

Rutgher Brunink
2 november 2021

1,5 uur na besteltijd geleverd. Geen sojasaus meegeleverd zoals voorheen.

L.F
2 november 2021
Gersld
31 oktober 2021

Goed gevuld en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S.
30 oktober 2021

Het eten was zoals altijd weer top maar de bezorger/-ing was dit keer echt ondermaats. Te laat, traag, al bellende en met tas en al naar boven komen sjokken, bij de voordeur nog moeten kijken welke bestelling ie moest afleveren. Hij had er niet veel zin in geloof ik. Niet zoals ik het gewend ben bij Tousjee.

Esther
29 oktober 2021

De pokebowl was weer super lekker! Gemaakt met Verse smaakvolle producten!

I.
29 oktober 2021
Sanne
28 oktober 2021
Gerard
21 oktober 2021

Bestelling was niet compleet. Werd wel nageleverd, maar was koud. Had wel iets extra’s verwacht voor deze fout

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
15 oktober 2021
Jolanda
4 oktober 2021
S.
3 oktober 2021

Gewoon top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris
30 september 2021

Kwaliteit blijft goed! Ook na meerdere keren bestellen en porties zijn goed! Aanwinst in Hengelo!

Kim
26 september 2021

Het was super heerlijk! Echt een aanrader. Moest er wel 1 uur en 15 minuten op wachten wat wat minder was maar het was wel een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kleizen
26 september 2021

Beste poke bowls die ik ooit heb gehad. Super lekker, goede kwaliteit.

Paul
24 september 2021

Echt gewoon altijd super lekker!

Lucas
22 september 2021

Avocado met zwarte vlekken, bestelling is om 13:00 geplaatst ruim voordat jullie begonnen met bezorgen en zou om 17:15 arriveren. De bestelling kwam tegen 17:45 pas aan, dit vind ik niet acceptabel. We hadden plannen die verschoven moesten worden, dit is ook echt niet de eerste keer dat het te laat kwam. Als het eten niet zo lekker was (op avocado deze keer na) had ik ergens anders besteld.

Marjolein
22 september 2021
Jolanda
20 september 2021

Anders zeer tevreden nu helaas erg veel rijst en weinig zalm op mijn pokebowl.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joyce
17 september 2021

Perfect en een snelle levering

Karin
12 september 2021

Helaas was de nori chips er niet bij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kramer
12 september 2021

Héérlijke pokebowls! Wij hadden de spicy chicken en zalm. De bowl is goed gevuld! Kregen het beiden niet in 1x op. De bezorger was ook super vriendelijk! Altijd fijn een vriendelijk gezicht aan de deur, is toch het visitekaartje van het bedrijf

Meral
11 september 2021

Goed gevuld en lekker!

Daniel
9 september 2021

Uitstekend !! niets op aan te merken

Kamphuis
9 september 2021

Eten was lekker en voldoende. Snelle levering!

Diana
3 september 2021
Daniel
3 september 2021

Het eten was wederom heerlijk.

Jolanda
22 augustus 2021
M. Bos
22 augustus 2021

Heerlijk vers en mooi opgemaakte bowl! Snel bezorgd ook, wij zijn late eters, dus dat is nooit een probleem 😄

Oosterhof
21 augustus 2021

Duurde erg lang voor dat de bestelling geleverd werd

Baake
19 augustus 2021

Altijd minimaal een half uur te laat

P.B.
17 augustus 2021

Helaas ruim 2,5 uur moeten wachten.. de kwaliteit van het eten is beter geweest. Normaliter snellere service en betere smaak van de poke bowl. Helaas geen telefoontje ontvangen over het lange wachten, zelf er achteraan gebeld.. en het duurde daarna nog 15 minuten. Geen compensatie, jammer, want ik ben normaal erg tevreden! Hopelijk is dit iets eenmaligs.

Gerben Nijman
17 augustus 2021

Helemaal super, het smaakte voortreffelijk en was keurig op tijd🤗🤗

Jolanda
16 augustus 2021
Lenferink
15 augustus 2021

Het eten is altijd onwijs lekker hier, niks op aan te merken. Helaas wordt mijn bestelling bijna altijd als ik bij Tousjee bestel minimaal een half uur later bezorgd dan de gekozen bezorgtijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danique
14 augustus 2021

Wéér de (extra) toppings vergeten, 4 gyozas ontvangen in plaats van 8 én 2 uur gewacht op het eten. Ik snap dat het druk is, maar dit is wel erg jammer, want de pokebowls zijn erg lekker.

Rik
13 augustus 2021

Wederom geen stokjes maar vorkjes (waarom?!). Voor wat betreft de kwaliteit zijn we beter gewend, voornamelijk de zeewier was van een rare consistentie. Jammer!

Catalina
13 augustus 2021

Te veel tijd wachten

Roos
13 augustus 2021

Rijst was klef, bezorger wat te laat

M
7 augustus 2021

Eten was lekker, maar de bezorgtijd was erg lang. We hebben ruim drie kwartier moeten wachten. Dit was helaas ook al eens eerder het geval. Jammer!

Hidde
7 augustus 2021

Was weer erg lekker, vond alleen de hoeveelheid toppings deze keer erg zuinig.

Leonne
4 augustus 2021

Heerlijk vers! Op de doorgegeven tijd geleverd. Extra opmerking ook meegenomen. Top!

Debbie
4 augustus 2021

Verkeerde bowl ontvangen. 2 keer spicy tonijn ipv 1 spicy tonijn en 1 spicy zalm.

Rik
28 juli 2021

Enkele rijstkorrels waren nog hard en de tonijn ontbrak op de rainbow-bowl. Bezorging was een uur te laat.

Kaj
28 juli 2021

Eten was echt perfect! Bezorging duurde iets langer, was aangegeven in de mail maar kwam wat later binnen. Ga hier zeker vaker bestellen!

Maarten
27 juli 2021
Sonja
24 juli 2021

Super snel bezorgd en overheerlijk gegeten!!

M
23 juli 2021
Klara
22 juli 2021

Precies op de aangegeven tijd bezorgt. Eten was perfect en precies de juiste porties. We hoefden niets te laten staan en waren voldaan. Heerlijk voor als je eens iets gezonds en wat anders dan pizza wil bestellen. Prijs en kwaliteit verhouding, de moeite waard.

Birte
20 juli 2021
Fam.Deen
20 juli 2021

Heerlijke bowl van verse ingrediënten en dat proef je. De bezorging op een drukke avond is wel wat laat maar dat is heel begrijpelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daan
18 juli 2021

Super veel en lekkere toppings, veel keuze!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Schoonwater
14 juli 2021

Het eten was prima. De Gyoza was koud maar dat lijkt mij ook logisch gezien de verschrikkelijk slechte bezorgtijd. 17:43 de bestelling geplaatst en rond 19:40 pas bezorgd. Dit terwijl de doorlooptijd volgens de site 45 minuten zou zijn. Geef in ieder geval aan dat het zo lang duurt. Helaas niet kunnen eten ivm andere afspraken waar wij naartoe moesten. Erg jammer. Ook teleurstellend dat er niets met je klacht gedaan wordt.

Rik
13 juli 2021

Het eten was weer heerlijk! Maar waarom een vork ipv stokjes?!

SJM
11 juli 2021

De bestelling was bijna twee uur van tevoren online gedaan. Toen waren alle tijdvensters nog beschikbaar. Maar toch kwam de bestelling een uur later dan geboekt. Zonder bericht hierover van Tousjee. Dan neem je teveel bestellingen aan voor je capaciteit en/of heb je dit proces niet onder controle volgens mij. Ook bij telefonische navraag, was er geen duidelijke reden, compensatie of goede communicatie. Poké bowl had erg veel mayonaise.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Huis in 't Veld
7 juli 2021

Bij de laatste bestelling werd een klein deel van de bestelling niet bezorgd. Tousjee nam gelijk contact met mij op waarbij mij verzekerd werd dat dezelfde avond een deel van totale rekening gecrediteerd werd. Ik kreeg niet de keus of ik alsnog het niet bezorgde deel wilde ontvangen. Bovendien heb ik nooit het deel van het bedrag teruggekregen. Onacceptabel wat mij betreft.

L
3 juli 2021

Lekker eten, maar te duur voor wat je krijgt. Ook 2 euro bezorgkosten voor nog geen 500 meter...schande. Levering was daarbij ook niet mega snel.

Scholten
2 juli 2021

Duurde veel te lang, en dat voor koud eten. De rijst was trouwens te koud voor een pokebowl, dat hoort lauw te zijn. Het smaakte ook naar normale rijst en niet naar sushi rijst. De toppings waren prima en lekker.

Anja wilms
1 juli 2021

Het was heerlijk, maar bij de bestelling van q pokebowl zat geen kip terwijl we daar wel 3 euro voor hebben betaald. Dat vind ik jammer, want jullie zijn zo goed. Dus bij bereiding moeten jullie er op letten dat alles er in komt waar voor betaald is.

Rick ter Weele
28 juni 2021

Helaas weer niet de juiste ingrediënten dan wat wij besteld hebben. Nu de derde keer op rij. Bericht verzonden, maar geen reactie ontvangen.

Mark Elsendoorn
27 juni 2021

Wederom heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dorine
26 juni 2021

Heerlijke pokebowls, maar de bezorging laat zeer te wensen over. Ruim 2 uur moeten wachten. Sneu voor de bezorger, want die zal af en toe veel voor zijn kiezen krijgen.

Celine
25 juni 2021

Heerlijk eten! Bezorgen duurde wel erg lang..

Bianca Reilink
21 juni 2021
Jeffrey M
20 juni 2021

Super eten, bezorger was op tijd, aardig en super netjes. Was de eerste keer, voor herhaling vatbaar, echte aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RD
20 juni 2021

Gisteravond: Ik bestel een spicy crispy chicken, vraag of de chilli vlokken er niet op kunnen zodat ik normale crispy chicken heb en niet de spicy. Krijg een uur later eten thuisbezorgd. Mét chilli vlokken. Niet te eten voor mij want: te spicy. -en nee dit gerecht is niet als gewoon crispy chicken zonder spicy te bestellen want dan krijg je de pulled chicken en die wilde ik niet- bel ik op dat ik heb geprobeerd het te eten maar het écht te scherp is. Vind meneer het ‘vervelend’ voor mij en ‘zal vanavond een kortingcode sturen voor een volgende bestelling’ / eindstand: bak van euro 13,50 in de ton, nog steeds honger én nog steeds géén kortingscode ontvangen.

Iris
19 juni 2021

Bestel af en toe bij Tousjee en tot nu toe altijd tevreden. Op donderdag was het erg warm + EK, dus logisch dat verwachte bezorgtijd (1:45u) langer zou zijn. Na 2:15u zelf maar gebeld (zou vervolgens nog een half uur duren door drukte) en na bijna 3 uur wachten uiteindelijk bestelling gekregen. Tip/verbeterpunt: Het zou Tousjee sieren om zelf proactief te bellen of een compensatie/korting aan te bieden.

Daan
19 juni 2021
JP
17 juni 2021

3,5 uur moeten wachten. Smaakte prima maar wel afgeraffeld gemaakt.

Reactie van Tousjee

Correctie: u heeft het gehele bedrag al geretourneerd gekregen.

Monique
17 juni 2021

We hebben ruim 2.45 uur moeten wachten op ons eten. Niet acceptabel! Het eten was lekker, maar voor ons geen Tousjee meer.

Reactie van Tousjee

Hoi Moniqeu, Wat vervelend om te horen dat u zolang heeft moeten wachten! We hebben gister (donderdag 17 juni) onverwacht veel bestellingen gekregen waardoor ongebruikelijke vertragingen naar de klant het vervolg was. Door het te kort aan bezorgers zijn de vertragingen enorm opgelopen. Hiervoor onze wel gemeende excuses! We vinden het vervelend om te lezen dat u zolang heeft moeten wachten. Kunt u ons een email sturen met het adres waarop u heeft bestelt? We zullen u compenseren door 50% van het bestel bedrag te retourneren. Email kan naar: klantenservice@tousjee.nl Met vriendelijke groet, Team Tousjee

Meike Van Der Velde
15 juni 2021

Was heeel lekker en bezorging was perfect op tijd!

Iris Spoolder
13 juni 2021

Altijd top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Groeneveld
13 juni 2021

Er zat geen avocado op. Bezorging was ruim een uur te laat. Ook totaal onbereikbaar. Kreeg als excuus dat de batterij van de telefoon leeg was

Marcel
13 juni 2021

Het eten is erg goed, smaakvol en vers. Voor het eten een aanrader. Ik adviseer je het niet te laten bezorgen, maar het op te halen. De bezorgers en mensen aan de telefoon zijn erg vriendelijk! Helaas is van de 4 bestellingen van de afgelopen 6 maanden bij elke bestelling wel iets niet goed gegaan. - 3 van de 4 bestellingen zijn niet compleet geleverd. Dit wordt keurig opgelost door bijvoorbeeld een nalevering, door geld terug te storten of door het afgeven van een kortingscode (voor een volgende bestelling). - Alle bestellingen worden later geleverd dan via de mail is gemeld. In ons geval zeker 45-60minuten later. Hou hier rekening mee! Zie beoordelingen van anderen voor referentie. - Bestelling 4 op 13-6 om 18:45 geplaatst, geschatte aflevering op 19:35. Om 20:00 gebeld, geen gehoor. Om 20:15 stond men voor de deur. Daarnaast bleek dat de bestelling niet compleet was, en ook dan wordt de telefoon niet beantwoord. Achteraf blijkt dat de telefoon leeg was, en er hierdoor

Kyra
12 juni 2021

Uur gewacht en bestelling niet compleet

Lieke
12 juni 2021

Bestelling drie kwartier later gekregen dan werd gezegd.

Etienne
12 juni 2021

Lekkere en frisse/verse poké bowls met een goede verhouding tussen rijst en toppings. De 'grote' versie is meer dan voldoende voor een eenpersoons maaltijd of tweepersoons lunch. Twee kleine minpuntjes: de gerechten waren wel erg samengeperst in hun schalen (jammer van de verse ingrediënten en het 'poké bowl'-effect) en we kregen beide met rijst in plaats van 1 met de bestelde bloemkoolrijst.

S
12 juni 2021

Altijd super lekker, wel erg duur…

anne
10 juni 2021
Kelly
3 juni 2021

Was weer heerlijk alleen jammer dat je de extra bestelde gebakken uitjes bent vergeten.

Sanne
3 juni 2021
Monique
3 juni 2021

Lekkere hap, zeker voldoende, extra’s wel wat prijzig

Eddy Veldboer
2 juni 2021
Nijzingh
2 juni 2021

Zeer leuke bezorger!!

Star
25 mei 2021

Super goede service vriendelijk personeel! Heerlijk en goede kwaliteit

Ligtenberg
25 mei 2021

De pokebowls zagen er heel goed uit en waren erg lekker, wij hadden 3 verschillende met kip besteld maar omdat ze veel op elkaar lijken was het handig geweest als op de verpakking had gestaan wat erin zat.

Trijnie ter Hofte-Meijer
23 mei 2021

Het was onze eerste bestelling bij tousjee. Het smaakte goed maar de avocado waren ze vergeten in de salade en dat is jammer!

-
21 mei 2021

Twee extra bij bestelde toppings zijn niet geleverd.

Rik Goossens
20 mei 2021

We zijn normaal heel tevreden over Tousjee, maar vandaag was de avocado echt van slechte kwaliteit. Erg jammer!

Annemiek van der Kleijn
20 mei 2021

Pokebowl spicy chicken met crisp chicken is heerlijk! Bezorging was wel een half uur later dan verwacht. Maar was het wachten waard.

Mark
19 mei 2021
Grietje Faber
16 mei 2021
Stephanie
14 mei 2021

De bestelling was ruim een uur te laat....dit maakte het erg lastig!

Metin
14 mei 2021
Marice
13 mei 2021

Voor mensen met allergenen bestel hier!, ze helpen super!

J.W.Nijhuis
10 mei 2021

Ga zo door

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lara
9 mei 2021

Al meerdere keren bij jullie besteld zoals toen nu ook weer alles in orde. Bakje van de spicy chicken was alleen weer open gegaan tijdens transport. Verder vond ik persoonlijk de rauwe bloemkoolrijst geen succes.

Son
8 mei 2021
Wilna Westerhoff
7 mei 2021

Het was er snel en heel lekker!

Chella
7 mei 2021

Heerlijk!

Remko Meddeler
7 mei 2021

Heerlijke verse poke bowl met één haast onmogelijk verbeterpuntje: ik eet 'm graag met enkele lauwwarme ingrediënten, zoals de vis, het vlees en de rijst.

Mamamia
5 mei 2021

Vandaag duurde het wel erg lang. Werd wel aangegeven. Ook was de rijst overkookt. Maar de top ingredienten waren weer overheerlijk!

Karen
2 mei 2021

Heerlijk! Dikke aanrader.

Ben Austermann
2 mei 2021

Wij hadden 4 verschillende maaltijden besteld. Op de maaltijden was niet aangegeven wat, wat was, zodat wij dat zelf maar moesten gokken. Misschien is het een idee op de maaltijden de naam van de maaltijd te vermelden.

Daan
1 mei 2021

De pokebowls waren heel lekker, erg veel keuze! Alleen waren de extra toppings bij 1 van de pokebowls vergeten, dat was jammer. Maar ik zou hier zeker nog een keer bestellen!

Maureen
1 mei 2021

Echt heerlijk!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Anoniem
30 april 2021

heeeeerlijk

Annemiek van der Kleijn
29 april 2021

Waanzinnig lekker vers

Chan
28 april 2021

Ontzettend lekkere en verse pokebowl. De vegan heaven is echt een aanrader met zeewier en zoete aardappel. Het zou alleen fijn zijn als er voortaan informatie op de website staat over het aantal calorieën, koolhydraten etc per bowl.

Marcella
27 april 2021

De sushi bowl was erg lekker. Helaas heeft het 1 uur en 45 minuten geduurd voordat het werd bezorgd.

Demi
27 april 2021
Jorike
27 april 2021

Heerlijk!

Esther
27 april 2021

Heerlijk

Rick
26 april 2021

Wederom twee heerlijke poke bowls gegeten. De bezorging was super snel.. gelukkig maar want we waren wat laat voor het avondeten met bestellen. Enig minpuntje.. 1 van de poke bowls was besteld met extra topping wasabi flakes. Die zaten helaas op de verkeerde bowl. Snel weer wat bestellen!

Karin
20 april 2021

Warme gerechten waren koud! Bestelling kwam veel te laat! Er miste enkele gerechten en saus!

Tim Snijders
20 april 2021

De pokébowl was lekker. Echter zat er geen tonijn in de pokébowl (wel extra besteld en betaald). Ik heb hier direct telefonisch contact over opgenomen. Het bedrag van de extra tonijn zou geretourneerd kunnen worden, ik heb aangegeven dat dit niet nodig was. Vervolgens is afgesproken dat ik een voucher zou ontvangen voor een volgende bestelling, dit leek mij een goed idee. Ik heb echter nog niks ontvangen. Met vriendelijke groet, Tim Snijders

John
19 april 2021

Gewenste tijd was 18:45, jullie gaven aan 19:05, maar de bezorger was er pas om 19:35. Opmerkingen werden niet meegenomen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
18 april 2021

Het duurde vrijwel twee uur en dan kreeg je een bak met vooral veel mango overal door de hele bowl. Ze zouden het de mango bowl moeten noemen. Dit was eerder veel beter, zwaar teleurgesteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

CV
18 april 2021

Lekker!

Marijke
18 april 2021

Heerlijke maaltijden, grote porties. Bestel op tijd, soms is het erg druk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daphne Cornelisse
15 april 2021
Keimpema
14 april 2021

Bezorging onderweg en duurde nog zeker een half uur voordat het arriveerde. Ook was één deksel eraf.....

Margriet
14 april 2021

Súper lekker!!!

Stefanie
12 april 2021

Het was heerlijk! Vers, gezond en goed op smaak. Op tijd gebracht door een zeer vriendelijke bezorger. Dus, voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esther
10 april 2021

Het was de eerste x en ontzettend lekker👍😃

Daniel
8 april 2021

Wederom heerlijk gegeten

Mark
7 april 2021

Alles top, alleen jammer dat de gewone rijst bij de zalm zat en de bloemkoolrijst bij de tuna, was precies andersom besteld.

Paula
5 april 2021

Heel erg lekker en goed gevuld. Met bloemkoolrijst gegeten. Wat mij betreft mag de bloemkoolrijst wel even gekookt worden maar dat is persoonlijke smaak.

Lisa
5 april 2021

Het eten was lekker en de bezorging super snel. Alleen jammer dat er geen soja saus bij de poke bowls zat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Moeder&dochter
2 april 2021

Overheerlijk!!!

Daniel
1 april 2021

Heerlijk gegeten

Chris
30 maart 2021

Al vaker besteld maar dit keer wat warms er bij. Normaal altijd tevreden maar de warme gerechten waren koud en taai en de saus was vergeten. Ik hou het alleen bij de poke bowls

Esther
27 maart 2021

Super lekker gegeten. Opgehaald en heel vriendelijk personeel. Heel netjes en hygiënisch! Wij bestellen zeker vaker

Marjolein
26 maart 2021

Heerlijk en vers!

René
25 maart 2021

Heerlijk eten, top tot teen goed verzorgd en zoals zovaak iets extra gekregen

Kim
25 maart 2021

Heerlijk als altijd! :) Alleen worden de sausjes on the side wel eens vergeten bij een bestelling...

Mark
24 maart 2021
Annemarije Udo
24 maart 2021

Het eten was zoals altijd heerlijk, alleen meet dan een uur voor bezorgen vind ik te lang!

RT
21 maart 2021

Heerlijk!

Gy
21 maart 2021
Gerre Oldenbeuving
20 maart 2021

Super lekker gegeten, alles was goed op smaak en het waren prima porties. Bestelling was ook precies op tijd. Complimenten voor jullie service.

Lidy
19 maart 2021

Het was erg lekker!

Inge
14 maart 2021

Snelle bezorging en super lekkere poke bowls

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anka
14 maart 2021

Weer overheerlijk.

Jeanette
14 maart 2021

Poke bowl smaakte zoals altijd heerlijk. De bezorging was keurig op tijd. Jammer dat de door mij extra bestelde ebi tempura garnalen niet geleverd zijn. Na een telefoontje van mij met Tousjee werd gezegd dat ik dat deel van het geld retour krijg. Ik ga er van uit dat het goed komt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Merel
13 maart 2021

Heerlijk vers en smakelijk klaargemaakt. Keurig verzorgd. Bezorging was vroeger dan aangegeven tijdstip, vriendelijk en netjes. Kan niet beter!

Esther
13 maart 2021

Heerlijk, en lekker vers. Top!

Thijs
11 maart 2021
Naomi
11 maart 2021
Daniel
9 maart 2021

Wederom heerlijk

Bas
7 maart 2021

Eerder een aantal goede ervaringen met Tousjee, vandaag minder. 1 uur en 50 minuten bezorgtijd is echt onacceptabel en tussen de rijst zaten korrels die nog niet gaar waren. Wel een aardige en correcte bezorger die zich aan de maatregelen hield.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mick
7 maart 2021

Het eten was verrukkelijk. De bezorging was helaas drie kwartier later dan voorspeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.